Full fart sen kl 05.43

Det är hus mycket saker kvar att göra innan dopparedan, men jag vet inte vart jag ska börja. Idag ska vi iaf klä granen, slå in de sista julklapparna, åka på stan med lillebror och fixa saker till julklappsspelet. Sen så ska vi möblera om lite i vardagsrummet så vi får plats med alla som kommer på måndag. Bara det är ju ett peojekt i sig. Tack och lov så är alla julklapparna köpta, utom en liten rackare men det fixar jag idag. Maten är inhandlad, julgodiset är klart (förutom en till omgång rockyroad) sen är allt klart!
 
Ikväll var det tänkt att det skulle bli utgång, men jag har ingen som helst lust alls. Känner att jag bara vill vara hemma och mysa framför någon bra film och äta lite gott, kanske dricka ett glas vin eller två. Får se om jag kan lura den stora att göra mig sällskap, brukar inte vara så svårt dock.
 
På lägenhetsfronten är det ganska dött nu, har ev en pågång, ett radhus (!) och det vore ju helt perfekt, skitbillig månadsavgift och det låter som att jag kan få hyra den i andra hand då personen som äger den inte vet om denne vill sälja den riktigt än.
 
Annars leker livet och jag är glad och lycklig, har raderat en hel del negativa personer ut mitt liv och nu umgås jag bara med de som får mig att må bra, och det är väl så det ska vara?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0